eXTReMe Tracker

fredag 2 februari 2007

Välkommen!


I väntan på att vår nya familjemedlem ska bestämma sig att komma till världen tänkte jag bege mig in i bloggandets underbara värld. En perfekt sysselsättning för någon som inte kan mycket annat än att sitta i soffan med datorn på knät. Jag har på senare tid fått ett enormt behov att "boa". Inte helt ovanligt för gravida vad jag förstår. Men eftersom mitt fysiska tillstånd inte tillåter att bygga om tvättstugan får jag nöja mig med att blogga, surfa på nätet och sticka bebistofflor. Vad är det i kroppen som väcker behovet att handarbeta när man är gravid och ammar?

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow! Vilken supernätmamma - precis som mina 25-åriga kollegor i mammagruppen ;-D
Ska bli jätteroligt att följa, både i cyberspace OCH i riktiga livet.
puss och kram