eXTReMe Tracker

onsdag 9 maj 2007

Tvättstugeprojektet

I mitt första inlägg på bloggen skrev jag om behovet att boa när man är gravid. De jag allra helst ville göra då var att fixa till tvättstugan, men stor mage och foglossning satte stopp för detta och jag fick nöja mig med toffelstickning. Men nu... Nu är det dags! Jag har rivit ner tapeterna, som var obegripligt skitiga, och börjat spackla tusen hål. Det går inte fort, ett hål mellan varje ammning ;O) Men nu i Kristihimmelfärdshelgen ska det bli klart, säger Micke. Så jag litar på honom. Svärföräldrarna kommer på besök och då hoppas jag på lite sammanhängande egen tid för målning av väggar med mera.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli trevligt att ta hand om barnbarnen! Jag kan nog göra allt utom amma!
Farmor A

Ulrica sa...

Det ska bli jättetrevligt att ni kommer. Hoppas det blir fint väder. Välkomna!

Maria sa...

VA! Ska ni måla över de där fina vita prickarna... näe nu skojar du med mig!

Ulrica sa...

Ja prickigt är väl lite på modet just nu, så varför inte. Skulle bespara mig en hel del job.